Yhteystiedot

yhteystiedot

INFORMATION

 

EBELING HAMMASLÄÄKÄRIT
KÄYNTIOSOITE

Ruoholahti
Porkkalankatu 7 A
00180 Helsinki
(Esteetön sisäänkäynti)

Kalasatama
Työpajankatu 10 A
00580 Helsinki
(Ei esteetön sisäänkäynti)

AJANVARAUS
010 323 3963
(Puhelu maksaa 8,35 snt/puh. + 16,69 snt/min, sis. alv.)
toimisto@ehammas.fi

AUKIOLOAJAT
Ma-Pe klo 08.00 – 20.00
Parittomina viikkoina 20.00 asti auki, parillisina 17.00 asti perjantaisin

POIKKEUSAUKIOLOAJAT
Perjantaina 20.11.2020 suljemme poikkeuksellisesti jo kello 17.00.

Jos olet vähänkin flunssainen, siirräthän aikasi. Akuutit hammasvaivat hengitystieinfektioisilla hoidetaan julkisella puolella.
Mikäli olet yli 70-vuotias tai kuulut muihin riskiryhmiin siirräthän aikasi. Akuuteissa vaivoissa autamme kyllä.
Tartunnan ehkäisemiseksi henkilökunta ei vastaanotollamme kättele asiakkaita.
Vastaanotto ohjeistaa kaikkia pesemään kätensä ennen vastaanotolle tuloa. Vastaanotolla on käsidesiä kaikille käytössä.
Pyyhimme kaikki kosketuspinnat erityisellä huolella. Myös hoitohuoneiden näppäimistöt ja hiiret jokaisen asiakkaan jälkeen.
Ennen toimenpidettä asiakkaat purskuttelevat mikrobeita tuhoavalla otsonivedellä. 

SAAPUMISOHJEET RUOHOLAHTI

Erinomaisten kulkuyhteyksien varrella sijaitsevalle vastaanotollemme saavut helposti niin julkisilla kulkuvälineillä, autolla, polkupyörällä kuin kävellenkin. Meille on myös esteetön kulku. Toimipisteemme läheisyydessä sijaitsevat Ruoholahden metroasema sekä raitiovaunulinjan numero kahdeksan pysäkki. Kätevän kulkuvälinevaihtoehdon tarjoavat myös lukuisat Helsingin sisäiset sekä Espooseen kulkevat linja-autot. Vastaanottomme välittömässä läheisyydessä on useita ilmaisia pysäköintipaikkoja, joiden sijainnit löydät oheisesta kartasta. Muistathan kuitenkin, että niille pysäköidessäsi tarvitset pysäköintikiekon.

Lisää paikoitustilaa löytyy Kauppakeskus Ruoholahden parkkihallista, joka on avoinna päivittäin klo 6–22. Maan alla sateensuojassa sijaitsevassa hallissa on yhteensä 1 500 autopaikkaa. Sisäänajo tapahtuu katutasolta Porkkalankadun tai Länsisatamankadun suunnasta. Länsiväylältä saapuessasi voit ajaa myös tunnelin kautta suoraan kolmanteen kerrokseen. K-Plussa -kortilla saat ensimmäisen pysäköintitunnin maksutta, muilta osin pysäköinti on maksullista.

Näin saat K-Plussa -edun pysäköinnistäsi: maksaessasi pysäköintimaksua, syötä saapuessasi puomilta saamasi pysäköintilippu sekä K-Plussa -korttisi pysäköintimaksuautomaattiin (automaatit sijaitsevat kerroksissa 1, 2 ja 3). Suorita mahdollinen maksu. Säilytä pysäköintilippu ulosajoa varten.

 SAAPUMISOHJEET Kalasatama

Klinikkamme sijaitsee Kalasataman metro-aseman välittömässä läheisyydessä ja voit nähdä vastaanottomme jo metron laiturilta! Voit tulla metron molemmista uloskänneistä joko rullaportaita kauppakeskus Redin läpi tai rappusia kaksi kerrosta alaspäin katutasoon. Kun tulet ulko-ovista ulos, olet Hermannin rantatiellä ja metrotunnelin alapuolella. Redin ulko-ovista nähden oikealla voit havaita vastaanottomme isot nimikirjaimet Yrittäjätalon ikkunassa. Jos tulet metron toisesta uloskäynnistä rappusia alas tai hissillä, tulet myös Hermannin rantatielle ja klinikkamme sijaitsee vasemmalla puolellasi. 
 
Sisäänkäynti vastaanotollemme on Hermannin rantatien ja Työpajankadun kulmassa olevista ovista. Korkean punaisen talon yläreunassa lukee Yrittäjätalo. Kun tulet aulaan, on edessäsi rappuset ja ylätasanteella heti vasemmalla vastaanottomme ovi. Lämpimästi tervetuloa!  

Potilasasiamies

Ebeling Hammaslääkäreiden potilasasiamiehenä toimii Linda Grönroos. Lindan tavoitat sähköpostitse tai jättämällä soittopyynnön vastaanottoomme. Henkilökohtaisesta tapaamisesta sovitaan aina etukäteen.

Linda Grönroos, potilasasiamies

Sähköposti: linda@ehammas.fi

Soittopyynnöt: 010 323 3963

Potilasasiamies antaa tietoa potilaan oikeuksista ja toimii hänen oikeuksiensa edistämiseksi. Potilasasiamies ei ota kantaa potilaan lääketieteellisiin hoitopäätöksiin eikä siihen, onko hoidossa tapahtunut potilasvahinko.

Jos olette tyytymätön hoitoonne, toivomme että otatte yhteyden henkilökuntaamme asian selvittämiseksi. Teillä on myös mahdollisuus tehdä asiasta kirjallinen muistutus. Tyytymättömyyden esiintuominen on meille tärkeää, jotta pystymme valvomaan toimintamme laatua ja asiakastyytyväisyyttä