Sopimusehdot

Lue lisää...

Hyvä asiakas,

Jos olette tyytymätön hoitoonne, toivomme että otatte yhteyden  henkilökuntaamme asian selvittämiseksi. Vastaanoton potilasasiamiehenä toimii Uula Kitti (Uula.kitti@ehammas.fi).
Teillä on myös mahdollisuus tehdä asiasta kirjallinen muistutus, mikäli asian selvittäminen vapaamuotoisesti ei tuota tulosta. Lisätietoa Aluehallintaviraston sivuilta. Jos hoitoa koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan.

Tietosuojaseloste

Lue lisää...

Rekisteriseloste

Lue lisää...