Katriina Pohjola

Address:Porkkalankatu 7A

E-mail:kehontarina@gmail.com

Henkilöesittely:

Olen fysioterapeutti ja kiinnostuksen kohteinani on ihmisen kokonaisvaltainen hyvinvointi.
Teen Ebeling Hammaslääkäreillä purentalihasten hierontaa, joissa hoidon aikana käsitellään purentalihaksia suun ulko- ja sisäpuolelta sekä tehdään myös kokonaisvaltaisesti manuaalista käsittelyä pään, niska-hartiaseudun ja rintakehän alueelle. Suunnittelen jokaisella asiakkaalle aina yksilöllisesti käynnin sisällön ja mahdolliset kotiharjoitteet.

Ensikäynti 60 min. 70 euroa
Jatkokäynti 45 min. 65 euroa

Palvelukuvaus:
Purentalihasten hieronta
Purentaelimistön toimintahäiriöt (TMD) leukanivelissä, purentalihaksissa ja hampaistossa voivat oirehtia monella tapaa. Tyypillisimpiä oireita ovat leukanivelten ja purentalihasten kipu tai arkuus, päänsärky, korvakipu, tinnitus tai niska- ja hartiaseudun kipu ja kireyden tunne. Oireiden mahdollisia aiheuttajia voi olla esim. stressi, jännitystilat eri puolilla kehoa, traumat, bruksismi (hampaiden narskuttelu), hampaiden kovaa yhteen pureminen ja purenta yleisesti. Myös kasvomaskin käyttö voi aiheuttaa oireita.

Purentalihasten hieronnalla pyritään lievittämään kipuoireita ja rentouttamaan lihasjännityksiä koko pään sekä niska-hartiaseudun alueella. Hoidon aikana käsitellään purentalihaksia suun ulko- ja sisäpuolelta sekä tehdään manuaalista käsittelyä kasvojen, pään, niska-hartiaseudun ja rintakehän alueelle. Käynnin yhteydessä annetaan myös yksilöllisesti neuvontaa ja kotiohjeita.